Produsele achizitionate online de pe site-ul Woolver pot fi returnate in termen de 30 zile calendaristice de la primire.
Posibilitatea de a returna produsul in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
Pentru a fi eligibil pentru retur/ schimb, produsul trebuie sa fie in starea in care l-ai primit: nespălat, fără urme de utilizare sau deteriorare.
Pentru a returna/schimba produsele comandate online, urmeaza urmatorii pasi:
Termenul de procesare al returului este de 30 zile de când produsul ajunge la depozitul nostru și avem toate informațiile necesare returnării banilor.
Indiferent de metoda de plata a comenzii, returnarea sumei se va face direct in cont prin intermediul procesatorului de plati, in cazul platilor cu cardul, respectiv prin transfer bancar, pentru platile ramburs. Suma va fi vizibilă în contul tău în funcție de tipul cardului și de contractul pe care îl ai cu banca emitentă.
Lipsa informațiilor despre contul bancar (IBAN și titular) din formularul pentru retur va întârzia efectuarea plății.
Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de mai sus și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.
Produsul se poate returna sau schimba si in magazin dupa ce completezi formularul online , iar in cazul returnarii banii se vor vira in contul IBAN din formularul de retur .
Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice alta comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor de mai sus.